Kråkslottet

2 reaktioner på ”Kråkslottet”

  1. Roligt att se min första skola finnas kvar och bli omhändertagen. Jan af Petersens första och andra klass 1952-53.

    Gilla

  2. Tack Jan. Du är den förste som kommenterat min blog. Jag är glad att du funnit den. Min mamma gick också ett år i skola i EFS-kyrka, i början av 1940-talet, om jag minns rätt.

    När snön borta och jag ska kratta. Sedan kommer gräsklipping, städning och annat. Under tiden tänker jag och några vänner ut något roligt vi kan hitta på i denna fantastiska byggnad när sommaren kommer. En takfond startades förra sommaren som vi vill bidra ytterligare till.

    Med vänlig hälsning
    Ann-Christine Borja

    Gilla

Vad säger du? Kommentera i fältet nedan.

